• <%= message %>

Najczęściej zadawane pytania

Jakie produkty dostępne są w sklepie stiledo.pl?


Sklep stiledo.pl ma w swojej ofercie szeroki wybór plakatów, obrazów oraz fototapet. Tym, co nas wyróżnia, jest wyjątkowe wzornictwo, autorski design i wyselekcjonowana kolekcja wzorów idealnie wpisujących się w bieżące trendy.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?


Zamówienie można złożyć w łatwy i szybki sposób, bezpośrednio na stronie. Wybrany produkt wystarczy dodać do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami.

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie stiledo.pl?


Dokonując zakupu na stiledo.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych (karta płatnicza, PayPal, szybkie przelewy PayU) albo dokonać wpłaty przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?


Niestety, nie przewidujemy takiej możliwości. Każde zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty, a płatność przy odbiorze niestety nie jest możliwa.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?


Czas realizacji zamówienia jest różny w zależności od wybranego typu produktu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Jakie są koszty wysyłki?


Koszty wysyłki naszych produktów zależą od adresu dostawy i naliczane są za każdy artykuł z osobna. Szczegółowe informacje na temat wysyłki (kosztów, organizacji, czasu dostawy itp.) znajdziesz tutaj.

Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?


Doskonale zdajemy sobie sprawę, że oferowane przez nas produkty są delikatne, dlatego też staramy się, aby proces ich pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Wszystkie nasze produkty pakowane są zgodnie z wymogami renomowanych firm kurierskich, takich jak DPD, UPS i FedEx. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie – jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

Czy mogę zwrócić obraz jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?


Tak, oczywiście jest możliwość skorzystania z prawa zwrotu poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania paczki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.